torsdag 16 september 2010

musick

Eftersom jag är en sådan snäll människa tänker jag dela med mig av musik som lär uppskattas av många i höst (och av mig). Jag är så före, tacka och prisa mig för det.

1. Miami2Ibiza - Swedish House Mafia
Inte lika grym som One, men fortfarande GRYM! Den är nästan bättre instrumental också.


2. Crossfire - Brandon Flowers
Sångaren av det blivande legendariska bandet The Killers (som visserligen hade en rätt kass senaste platta) har släppt ett soloalbum, och jag GILLARE.


3. Erase Me - Kid Cudi feat. Kanye West
Jag har en dold försmak för sån här musik. U-N-D-E-R-B-A-R


4. Fuck You - Cee Lo Green
Jag gillare!


5. This Charming Man - The Smiths
En gooo gammal klassiker, jag är så kåt på the smiths just nu.


6. 25 - Oskar Linnros
Den här är väl iförsig VÄLDIGT sommar2010 för mig. Men den förtjänar att leva kvar föralltid, tillsammans med Från och Med Du.


Så, nu ska jag åka in till stan och säga till ett företag att vi inte vill anställa dem. evul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar